Mijn jaaroverzicht 2017

In deze blog vertel ik je hoe 2017 voor mij is geweest. Het was een bewogen jaar en er is veel gebeurd.

Aankoop nieuwe auto

In het begin van het jaar besloten we om een nieuwe auto te kopen. Het is de Volkswagen Golf 7 station geworden. Een heerlijke auto waar we perfect in rijden. De auto rijdt soepel en voor mij ook nog lekker sportief.

Verhuizen en klussen

In februari kregen we een bod op ons huis dat te koop stond. En omdat we dat accepteerde konden we op zoek naar een nieuwe woning. Dit is uiteindelijk een mooie twee-onder-een-kapper geworden met een eigen oprit voor de auto 😉
We hebben hard geklust in de woning om het helemaal modern te maken. We hebben de woning volledig laten stuken. Dit houdt in dat de muren en de plafonds op de begane grond en eerste verdieping. Op zolder hebben we het groene volledig laten witten, is de vloer voorzien van mooi laminaat en hebben we een dakraam extra geplaatst voor frisse lucht en daglicht.

Julianatoren

Het was ook het jaar van bezoekjes aan de Julianatoren. Een klein maar kindvriendelijk park in Apeldoorn. Voor een nette prijs van 200 euro hebben we een jaarkaart gekocht voor de kerst in 2016. Hierdoor kon voornamelijk Liz lekker vaak en onbeperkt het park in. Zo genieten om de meisjes te zien genieten:

Diverse recepten om te delen

Als laatste heb ik dit jaar redelijk wat leuke recepten gedeeld op mijn blog en hoop ik dat jullie er ook van genoten hebben.

Ik wens iedereen een heel goed 2018 toe!

mark

Eigenwijs, sportief, online innovater, Apple lover, getrouwd & vader, muzikaal en eigenwijs (zo eigenwijs dat ik het twee keer aangeef :P)